Dagtour naar een prachtig meer - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu Dagtour naar een prachtig meer - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu

Dagtour naar een prachtig meer

Door: Mo&Ra

Blijf op de hoogte en volg Mo&Ra

18 Mei 2023 | Thailand, Kanchanaburi

Dagtour naar het mooie meer van Thailand ,Cheuw larn lake.

De wekker op vroeg, maar voor de wekker wakker worden is hier ook prima. Hup eruit en heerlijk de Jungle horen ontwaken.

Wat is dat toch fantastisch al die geluiden om je heen , in de verte zie ik een boomtak bewegen en hoor ik de apen 'roepen' . Ik ga op het geluid af en ja hoor de groep zit op het dak bij een huisje aan een klein stromend riviertje. Ze zitten achter elkaar aan ik hou mijn adem in . Totdat 1 aapje ineens mijn kant uitkeek uhhhm aap loop maar gewoon door ,ik ben er niet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2023

Vervolg laatste dag

25 Mei 2023

Naar huis

24 Mei 2023

Hua hin

22 Mei 2023

Krabi- Hua Hin

21 Mei 2023

Tigercave tempel
Mo&Ra

Actief sinds 11 Mei 2023
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 2168

Voorgaande reizen:

11 Mei 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: