Tigercave tempel - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu Tigercave tempel - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu

Tigercave tempel

Door: Mo&Ra

Blijf op de hoogte en volg Mo&Ra

21 Mei 2023 | Thailand, Krabi

Gisterenavond lukte het schrijven niet meer ,die Mojito en 4 op een rij hakte er aardig in [e-1f605].

Dus vanmorgen gelijk maar de dag van gisteren opgeschreven. Want er gebeurd zoveel, dat kan ik niet onthouden.

En vandaag was er weer zo 1 ,je weet hoe het begint maar wat er daarna weer afspeeld is iedere dag weer een verrassing!

Het begint nog prima, want er staat weer een ontbijt te wachten waarvan je denkt. De gasten kunnen gelijk lunch en diner aansluitend na het ontbijt gebruiken. NIET normaal wat een eten , alle gerechten uit heel Azië staan klaar , een brood afdeling, een Noodle kar , Veggie food, Soepen, noten ,vruchten enz . We hadden bedacht om een motorscooter te huren ,zodat we naar de tijgercave tempel konden rijden.

De eerste honderd meter ging prima,totdat er een soort tsunami van water over ons heen kwam. Niet normaal en een onweer brrr het zat precies boven ons en het waren 2 klappen . We stonden te schuilen bij de 2e klap . Ik ben absoluut niet bang voor onweer,maar hier sprong ik zelfs van op , ik kneep zelfs in Ra zijn arm [e-1f974]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2023

Vervolg laatste dag

25 Mei 2023

Naar huis

24 Mei 2023

Hua hin

22 Mei 2023

Krabi- Hua Hin

21 Mei 2023

Tigercave tempel
Mo&Ra

Actief sinds 11 Mei 2023
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 2163

Voorgaande reizen:

11 Mei 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: