Tigercave tempel - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu Tigercave tempel - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu

Tigercave tempel

Door: Mo&Ra

Blijf op de hoogte en volg Mo&Ra

21 Mei 2023 | Thailand, Krabi

Gisterenavond lukte het schrijven niet meer ,die Mojito en 4 op een rij hakte er aardig in [e-1f605].

Dus vanmorgen gelijk maar de dag van gisteren opgeschreven. Want er gebeurd zoveel, dat kan ik niet onthouden.

En vandaag was er weer zo 1 ,je weet hoe het begint maar wat er daarna weer afspeeld is iedere dag weer een verrassing!

Het begint nog prima, want er staat weer een ontbijt te wachten waarvan je denkt. De gasten kunnen gelijk lunch en diner aansluitend na het ontbijt gebruiken. NIET normaal wat een eten , alle gerechten uit heel Azië staan klaar , een brood afdeling, een Noodle kar , Veggie food, Soepen, noten ,vruchten enz . We hadden bedacht om een motorscooter te huren ,zodat we naar de tijgercave tempel konden rijden.

De eerste honderd meter ging prima,totdat er een soort tsunami van water over ons heen kwam. Niet normaal en een onweer brrr het zat precies boven ons en het waren 2 klappen . We stonden te schuilen bij de 2e klap . Ik ben absoluut niet bang voor onweer,maar hier sprong ik zelfs van op , ik kneep zelfs in Ra zijn arm [e-1f974]