Naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Mo&Ra

Blijf op de hoogte en volg Mo&Ra

25 Mei 2023 | Thailand, Bangkok

Inmiddels op Bangkok airport met een koffer vol herinneringen naar huis.

Want wat was het mooi,fijn , lekker,relaxed!

Gisteren nog lekker de zee in geweest het was bloedje heet smorgens vroeg al . We konden nog tot 11.15 van het hotel en zonnetje genieten

En van Dada de hotelmanager ,die graag in was voor een gezellig praatje,ook weer een super leuke Thai.

We hebben gegevens uitgewisseld hij heeft een huis in Bali,oke top Dada we love you , Sawadee kap ,we will meet again [e-1f917].

We moesten 3,5 terug rijden naar onze laatste bestemming het Aranta hotel Bangkok. Ook weer leuk aan een riviertje . We hadden bedacht one last night in Bangkok te hebben maar echt de stad in was 1.5 uur rijden mede vanwege de drukte. Dus zoals iedere dag maken we spontaan de keuzes wat te doen . Een shopping mall met nightmarket was dichtbij . Als we naar buiten lopen , zien we een man op een verhoging met een kattapult mikken op iets.

Bij de tempel met de hoge trap mikte de winkeldame op apen, maar in Bangkok? Ik zag Ra ineens schrikken , geritsel in de bosjes . Een varaan rende daar weg oke ja die kom je ook niet dagelijks tegen

• 25 Mei 2023 - 23:31

Erika:

Wat een reis!! Moest nog even bijlezen! Geweldig!

Maar nu weet ik van wie Melis dat schrijven heeft.....ja Monique super leuk reisverslag!!!

• 26 Mei 2023 - 07:18

Angelique Waisfisz:

Wat een onvergetelijke reis hebben jullie gemaakt! Thailand blijft voor altijd in je hart zitten en om dat nu samen te ervaren is geweldig! Hier kun je nog jaren saampjes op terug kijken en alle ervaringen nog eens langs gaan! Welkom terug thuis, al had je er het liefst nog een half jaar rondgereisd!

• 26 Mei 2023 - 16:34

Marleen :

Zo nu weer heelhuids thuis, genoten van jullie reis verhalen, ook ik ga het missen [e-1f609]