Krabi- Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu Krabi- Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu

Krabi- Hua Hin

Door: Mo&Ra

Blijf op de hoogte en volg Mo&Ra

22 Mei 2023 | Thailand, Hua Hin

De nieuwe week is begonnen,tevens ook onze laatste dagen Thailand. Voor ons gevoel zijn we hier al weken,maar het zou ook nog weken mogen duren.

Met pijn in mijn hart verlaten we Krabi. Natuurlijk zijn wij overal maar een paar dagen . Maar hier hadden we het ook nog wel langer volgehouden.

We worden weer keurig op tijd opgehaald en naar Krabi Airport gebracht een 45 min rijden. Alles verloopt soepel,we hebben zelfs onze paspoorten bij ons dit keer [e-1f605].

Eenmaal ingecheckt wordt de hitte en vocht uit ons getrokken,de airco staat op standje vriesdrogen, helaas alleen maar in zomer jurkje is dat toch beetje jammer.

Wederom staat daar ook weer een gekleurd vliegtuig op ons te wachten, 10 min eerder dan gepland stijgen we op .

Zodra we in de lucht zijn rond 10.15 krijgen we ons ontbijtje al. Er staat een heerlijkepasta op het menu ,waarom ook niet het is pas ochtend [e-263a]️ . Wederom weer verbaasd over de meer dan goede service. Een vlucht van een goed uur ,wat nog geen 40 euro pp kost en dan ook nog een menu erbij . Uhhm Transavia hoe zit dat ,als jullie Überhaupt al vliegen [e-1f974]. Een dame met mijn naam op het bordje staat ons op te wachten en we belanden in een fijne auto . Aan comfort valt niets te klagen.

John van onze organisatie stuurt ons bij verplaatsing van hotel naar hotel , alle info door die we nodig hebben echt top service.

We hebben de keuze gemaakt om onze trip iets te wijzigen, het prachtige Koh Phi Phi overslaan is wel een ding, en hetweer valt nu eenmaal niet zelf te regelen.

John heeft een prachtig hotel geboekt in Hua Hin aan zee het wordt er een graadje of 35[e-1f605][e-1f62c] dus aan de temperatuur zal het niet liggen dat is een andere uitdaging. We hopen op meer zon [e-2600]️

Een uurtje of 3 rijden dat hadden we niet verwacht maar oke ,we hoeven het niet te lopen laten we maar zeggen.

Ook hier zijn de weer Boeddha's ons niet gunstig gesteld ,voor de Thai waarschijnlijk wel , want dit lucht ook een beetje op !

Ik heb wel eindelijk een beetje kleur, rood en gevlekt dit keer. De muggen hier zijn dus gek op mij ,top . Zit ik mij al maanden zorgen te maken om Ra met zijn muggen allergie. Slapen we onder een klamboe van 3 bij 3 heel de zomer, maar hier ben ik de klos.

The rock resotel is er echt 1 uit de boekjes,wauw wat prachtig! Die John snapt het wel !

Heerlijk aan het strand , infinity pool bel leuk! We gaan een lekkere wandeling langs het strand lopenwe zien een rots met een mega grote boedha erop . Leuk plaatje met de bootjes in zee . Ee blijken ook brutale aapjes rond te lopen . We maken een deal wij laten jullie met rust en wij verwachten hetzelfde.

Ra neemt als we terug zijn nog even een duik in het zwembad en dan wordt het tijd voor een .....jaaarestaurantje!! We houden een taxi aan ,wat je in alle vormen hebt hier ,van tuktuk tot busje tot disco taxi enz enzwe gaan naar de Market place van Hua Hin . Als ik nog een keer ga dan neem ik een lege koffer mee .Bijna 100%, is ALLES goedkoper in Thailand waarom zoveel meenemen? Deze shoppingmall is ook weer bizar groot . We eten daar heerlijke Sushi en onderweg buiten nog een beetje rijst . We zijn weer 'dik' tevreden. We gaan ons bedje in , tenminste bedje? Ik heb Google maps nodig om Ra te vinden. Maar dat had onze taxi driver ook ,die gast had geen enkel idee waar ons hotel lag, top we helpen hem wel voor dat we Hua Hin 3x rond gaan rijden . Maar goed dit bed is zoo groot als ik mijn arm strek raak ik Ra nog niet aan en dan liggen we ' normaal ' in een bed. Ik weet niet wat de bedoeling is van zoveel ruimte[e-263a]️? De gemiddelde Thai is niet zo groot. Wel weer goedkoop als je met je hele familie komt logeren, het past ook allemaal.

Op naar morgen nog 2 dagen te gaan ,we genieten nog steeds ieder moment van de dag ! Nog 1 Hua Hint voor morgen ,iets met [e-2600]️ haha het 'schijnt' te komen [e-1f64c][e-1f973]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Hua Hin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2023

Vervolg laatste dag

25 Mei 2023

Naar huis

24 Mei 2023

Hua hin

22 Mei 2023

Krabi- Hua Hin

21 Mei 2023

Tigercave tempel
Mo&Ra

Actief sinds 11 Mei 2023
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 2172

Voorgaande reizen:

11 Mei 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: