Vervolg laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu Vervolg laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu

Vervolg laatste dag

Door: Mo&Ra

Blijf op de hoogte en volg Mo&Ra

28 Mei 2023 | Thailand, Bangkok

Ik zie nu dat het verhaal stopt maar dat is niet goed overgekomen op de site ,dus oke dan nog om het verhaal compleet te maken [e-1f389][e-1f970] het laatste stukje !

We hebben een half uur erover gedaan om over te steken waarbij je soms vergeet dat er links gereden wordt. Dus dan kijk je rechts komt er niets aan en denk je ,oke oversteken. Ja als je dan niet oplet wordt je van links platgetreden [e-1f605].

Maar het was genoeg voor de laatste dag ,we balen gewoon dat we weggaan het is een fantastisch land in alle opzichten.

Facts:

Het eten is ECHT lekker OOK op straat.

Het hoeft niet spicey te zijn en je hoeft geen diaree te krijgen [e-1f605].

Het is een land die groeiende is vooral de Thai in gewicht [e-1f602][e-1f643].

Het is ook groeiende kwa woningen, infrastructuur en nieuwe technologieën.

Het is er ALTIJD warm overal.

Het is nog steeds voor ons ongelooflijk goedkoop.

Het is heel goed te doen om alles zelf te regelen alles is online te boeken.

Het is hier wel mogelijk om voor 35 euro te vliegenmet eten erbij .

Het is een land met vele mogelijkheden te zien te doen van party's tot jungle hiken.

Het is ook prima met een tussenlanding ,even eruit benen strekken en weer door

Ik had van te voren bedacht oke nog 1 x Thailand dan is het oke ,3x Thailand check maar ja .....[e-1f601] ??

We zijn aan het boarden, via Dubai vliegen we terug met Emirates,super service aan board , even gezellig gekletst met de 2 mannen van de heenweg. Maar terug thuis zijn is ook oke , lekker weer kroelen met onze kleine pluis. Zij was in meer dan goede handen bij Tante Rita [e-1f970]

Ik ga onze verhalen terug lezen in de lucht genoeg tijd ( uurtje of 10 ) maar ook dat is geen probleem.

Thanks voor de leuke reacties op onze verhalen en een beetje meereizen met ons .[e-263a]️[e-1f64f] Kap un kaaaaa

• 28 Mei 2023 - 09:42

Angelique:

Kap in ka! Was heerlijk om te lezen! Dit was zeker niet jullie laatste reis naar Thailand. Volgende keer: backpacken van noord naar zuid!

• 28 Mei 2023 - 13:53

Pia:

ik heb genoten van de verslagen. Ben een beetje jaloers, maar we heen in januari 2 weken Sengegal gedaan. Dat was ook super.

Volgend jaar dus weer Thailand voor jullie? Als ik tussen de regels door lees wel. Veel megemaakt en veel gedaan.

Thuis weer ff bijkomen en genieten van alles en iedereen die jullie lief is.

Groet, Pia

• 28 Mei 2023 - 13:53