Hoehetbegon - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu Hoehetbegon - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu

Hoehetbegon

Door: Mo&Ra

Blijf op de hoogte en volg Mo&Ra

11 Mei 2023 | Nederland, Schiedam

10-5 #Thailandhoehetbegon

10 jaar lang vol van een land zijn,wat voor zoveel mooie herinneringen heeft gezorgd!

En nu voor de 3e keer nieuwe herinneringen maken , hoe mooi kan het worden!?

Na enige 'druk' uitgeoefend te hebben ( 3 jaar lang [e-1f605]) had ik eindelijk het codewoord gevonden. KORTING.

Het was ineens raak ,mijn geliefde en reisgenoot ( ik noem hem vanaf nu Ra) Was ineens wakker, BOEKEN maar, zei hij als jij zo graag wilt.....

Voor diegene die mij goed kennen, tja 1 impulsieve klik op het toetsenbord en ja hoor de tickets waren geboekt.[e-1f970] Het Sawasdeka zat gelijk weer in mijn hoofd ,de geur van Bangkok in mijn neus en het geluid van

de houten kikker met stokje in mijn oren .

Omdat mijn vorige Thailand ervaring zo goed was hebben we Ju van Bezoekthailand gevraagd om onze reis vorm te geven.

16 dagen ,voor Ra 1 grote ontdekkingsreis waar we tot nu toe er van uit gaan dat alle muggen spinnen , schorpioenen en giftige slangentoevallig deze keer vast niet tevoorschijn komen [e-1f92a].

Wij hebben er zin in ,de vlucht is met Emirates via korte stop Dubai. Lets gooo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2023

Vervolg laatste dag

25 Mei 2023

Naar huis

24 Mei 2023

Hua hin

22 Mei 2023

Krabi- Hua Hin

21 Mei 2023

Tigercave tempel
Mo&Ra

Actief sinds 11 Mei 2023
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 2200

Voorgaande reizen:

11 Mei 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: