Hoehetbegon - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu Hoehetbegon - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Mo&Ra Thaiery - WaarBenJij.nu

Hoehetbegon

Door: Mo&Ra

Blijf op de hoogte en volg Mo&Ra

11 Mei 2023 | Nederland, Schiedam

10-5 #Thailandhoehetbegon

10 jaar lang vol van een land zijn,wat voor zoveel mooie herinneringen heeft gezorgd!

En nu voor de 3e keer nieuwe herinneringen maken , hoe mooi kan het worden!?

Na enige 'druk' uitgeoefend te hebben ( 3 jaar lang [e-1f605]) had ik eindelijk het codewoord gevonden. KORTING.

Het was ineens raak ,mijn geliefde en reisgenoot ( ik noem hem vanaf nu Ra) Was ineens wakker, BOEKEN maar, zei hij als jij zo graag wilt.....

Voor diegene die mij goed kennen, tja 1 impulsieve klik op het toetsenbord en ja hoor de tickets waren geboekt.[e-1f970] Het Sawasdeka zat gelijk weer in mijn hoofd ,de geur van Bangkok in mijn neus en het geluid van

de houten kikker met stokje in mijn oren .

Omdat mijn vorige Thailand ervaring zo goed was hebben we Ju van Bezoekthailand gevraagd om onze reis vorm te geven.

16 dagen ,voor Ra 1 grote ontdekkingsreis waar we tot nu toe er van uit gaan dat alle muggen spinnen , schorpioenen en giftige slangentoevallig deze keer vast niet tevoorschijn komen [e-1f92a].

Wij hebben er zin in ,de vlucht is met Emirates via korte stop Dubai. Lets gooo.